Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011

Σε κάθε χώρο δουλειάς και σε κάθε χώρο κατοικίας

«Ωραία η λαϊκή συνέλευση, αλλά δεν πρέπει να έχουμε αυταπάτες. Το όργανο αυτό δεν μπορεί να υποκαταστήσει το σύνολο του έθνους. Η μόνη λύση είναι αυτό που κάνουμε εμείς να μεταφερθεί σε κάθε χώρο δουλειάς και σε κάθε χώρο κατοικίας. Όταν γίνει παντού, τότε θα γίνει όργανο εξουσίας.  Να περάσουμε την πραγματική εξουσία στον λαό. .... 
Το ότι διαφωνούμε με την κυρίαρχη πολιτική της Ευρώπης δεν σημαίνει ότι πρέπει να φύγουμε από την Ευρώπη. Στην Ελλάδα έχουμε μία κυβέρνηση που είναι σε πλήρη αναντιστοιχία με το λαϊκό αίσθημα. Να φύγουμε από την Ελλάδα; Πρέπει να μείνουμε στην Ευρώπη και να ενώσουμε τους λαούς της εναντίον των μονοπωλείων. Να απαιτήσουμε Καθολική αναθεώρηση του Συντάγματος υπέρ του λαού. .....
Δημοκρατία είναι η συμμετοχή του πολίτη σε όλα τα κέντρα λήψης αποφάσεων».

Τάδε έφη ο Μανώλης Γλέζος σήμερα στην λαϊκή συνέλευση της πλατείας Συντάγματος.


Κύριε Γλέζο, δεχθείτε την βαθύτατη εκτίμησή μου. Στο σχολείο διδαχθήκαμε για την πράξη σας να κατεβάσετε την ναζιστική σημαία από την Ακρόπολη. Όμως όταν βλέπεις μεγαλώνοντας στην τηλεόραση τον Ράμπο να «καθαρίζει» ένα στρατόπεδο βιετναμέζους μόνος του, η υποστολή μίας σημαίας δεν σου φαίνεται και τόσο μεγάλη υπόθεση. Όταν βλέπεις άλλα διάσημα σύμβολα αντίστασης του Πολυτεχνείου να εξαργυρώνουν την επιταγή της αντίστασής τους ξανά και ξανά για να αγοράσουν εξουσία, τότε στέκεσαι κριτικά απέναντι στις μορφές της αντίστασης. Κύριε Γλέζο, σας ζητάω ταπεινά συγνώμη! Σήμερα μου δείξατε απλά ότι είστε πιστός σε ιδανικά που με εμπνέανε όταν ήμουν μαθήτρια, σε ιδανικά που με ξυπνάνε σήμερα. Μου δείξατε ότι είναι δυνατόν οι άνθρωποι να διάγουν τον βίο τους με τις αρχές που είχαν νέοι και να μην τις ξεπουλάνε. Μου μαθαίνετε έμπρακτα το ακριβότερο μάθημα της ζωής μου και μου τρέφετε την ελπίδα ότι έχω την επιλογή να μην αλλοτριωθώ. Σας ευχαριστώ θερμά!




1 σχόλιο:

  1. Δεν θα ξεχάσω ποτέ την μέρα που είχα την τεράστια τιμή να τον γνωρίσω, να τον ακούσω και να του σφίξω το χέρι... Αν όλοι οι Έλληνες ήταν σαν κι αυτόν, τότε η Ελλάδα θα ήταν σίγουρα διαφορετική, περήφανη, δυνατή, ανεξάρτητη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εμπρός ΘουΒού! Πές μας τί σκέφτεσαι!