Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2013

Αφέλειες



Σήμερα θα γελάσετε με την αφέλειά μου. Αφέλεια, γιατί χρειάστηκαν 34 (παρά κάτι μέρες) χρόνια για να συνειδητοποιήσω ότι την εκάστοτε αντιπολίτευση την συμφέρει να ψηφίζει η κυβέρνηση σκληρά μέτρα (το σκληρό δεν είναι πάντα και καλό), γιατί δεν έχει ποτέ σκοπό να τα καταργήσει!!! Άνοιξαν οι οφθαλμοί μου και είδα το φως! Ί-χα!
Φανταζόμουνα τόσο καιρό τις αποφάσεις της κυβέρνησης να είναι κάτι σαν το χρώμα της τραπεζαρίας. Μπορεί κάποιος να την βάψει κίτρινη, αλλά αν στον επόμενο δεν ταιριάζει ιδεολογικά την αλλάζει και την κάνει μώβ. ΑΜ ΔΕ! Αυτοί που δηλώνουν κιτρινομάχοι, είναι κιτρινολάτρες του κερατά και όταν θα ψηφιστούν κάτω από την μωβ σημαία θα σφυρίζουν αδιάφορα ρούχα μαζί που πλύθηκαν και έχουνε γίνει ροζ. (Κάτσε να βγάλω το ροζ μπουφάν μου από το πλυντήριο που έχει τελειώσει εδώ και μία ώρα. Ναι, σιγά μην καθαρίζαν οι μανσέτες στο πρόγραμμα για ευαίσθητα. Άντε ξανά πλυντήριο) Και πιπιλίζουν τα αυτιά των ανθρώπων και τους γανώνουν τον εγκέφαλο, «όταν θα βγούμε εμείς όλα αυτά θα αλλάξουν». Μόλις σήμερα το πήρα χαμπάρι. Αν δεν πάρω την βούρτσα να βάψω μόνη μου το χρώμα που γουστάρω (μώβ), μια ζωή με την κίτρινη τραπεζαρία θα μείνω!
I saw the light!

Αφέλεια γιατί νομίζω ότι υπάρχει δικαιοσύνη στο σύμπαν και ότι αν έχεις δίκαιο, θα τό ‘βρεις. Νόμιζα ότι μπορεί να είσαι αδύναμος, αλλά αυτός που θα σε εκμεταλλευτεί/κοροϊδέψει/κακοποιήσει θα βρεί μπροστά του της δίκης τον οφθαλμό που τα πάνθ’ορά και θα του χέσει τον πατέρα! OMG και τρία λολ! Το δίκιο σου, θα το δώσεις μόνο εσύ στον εαυτό σου και εσύ θα παλέψεις για αυτό. Και επειδή το δίκαιο συνήθως είναι του δυνατού, αν δεν μπορείς να γίνεις δυνατός, μπορείς να γίνεις ή undercover (γιουρμαϊλάβερ), ή κότα. Οι ήρωες που τα λένε σταράτα δεν υπάρχουν πια, τους πάτησε το τρένο. Το να είσαι ειλικρινής είναι καθαρή ηλιθιότητα. Το να πηγαίνεις στην πορεία με το κεφάλι ψηλά, όταν υπάρχουν τόσοι χαφιέδες, δεν είναι φρόνιμο. Ρούχα καθώς πρέπει, να μην μοιάζεις διαδηλωτής και έριχνες τα μάτια σου μικρή μου χαμηλά. Ο μάχη είναι άνιση. Δεν θα πας ποτέ σε κατά μέτωπο συμπλοκή όταν ο εχθρός υπερτερεί. Στον πόλεμο η μέθοδος είναι να αποφεύγουμε ότι είναι ισχυρό και να προσβάλλουμε ό,τι είναι ασθενές. (Σαν Τσού αθάνατε!)

 Έριχνες τα μάτια σου μικρή μου χαμηλά
Αφέλεια, γιατί πιστεύω ότι ο κόσμος είναι καλός. Ότι οι άνθρωποι νοιάζονται για κάτι εκτός από την πάρτη τους. Αφέλεια, γιατί θεωρώ ότι η ευγένεια είναι ο μοναδικός τρόπος συμπεριφοράς για κάποιον που σέβεται τον εαυτό του. Αφέλεια, γιατί περιμένω από κάποιον που δίνει τον λόγο του, να τον τηρήσει. Αφέλεια, γιατί είμαι αυθεντική σε ότι κάνω. Αφέλεια, γιατί περιμένω να ισχύουν οι σχέσεις αιτίας αποτελέσματος που έχω μάθει να περιμένω. Αφέλεια, γιατί τελικά οι νόμοι της ζωής δεν είναι αυτοί που μου μάθανε! Αφέλεια, γιατί οι καλοί στο τέλος δεν νικάνε και εγώ ποντάρω μόνο και πάντα στους καλούς... 

2 σχόλια:

  1. 1ον : Η τραπεζαρία σου δεν είναι ούτε κίτρινη ούτε μωβ αλλά στο χρώμα του μαονιού που θάψαμε τον μακαρίτη και ήταν πολύ χαρούμενος. Το μόνο που ξέρω είναι ότι δεν διάλεξες το χρώμα και όπως λες και εσύ για τις κυβερνήσεις/αντιπολιτεύσεις ΔΕΝ το άλλαξες! Αντε μπράβο κάνε την επανάσταση σου.
    2ον : Δεν πιστεύω ότι οι ισχυροί/άδικοι αυτού του κόσμου την γλιτώνουν τελικά. Μπορεί να μην παθαίνουν κάτι ορατό σε εμάς ( Τύφο, χολέρα, αλλαγή φύλλου, αλλαγή χρώματος) αλλά κάτι παθαίνουν. Ή νιώθουν συνέχεια άσχημά και περνούν την ζωή τους με κόμπλεξ και χωρίς νόημα ή πείθουν τον εαυτό τους ότι είναι εντάξη και κάπου εκεί αρχίζουν οι σχιζοφρένιες ( βλέπε γνωστό Βουλευτή της ΝΔ εεεε του ΛΑΟΣ εεεεε μπερδεύτηκα της ΝΔ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1ον: Πας καλά παιδάκι μου; Εγώ δεν μιλάω για το χρώμα του επίπλου, μιλάω για το χρώμα των τοίχων. Και φυσικά και έκανα την επανάστασή μου γιατί παλιά ψήφιζα ΝΔ, αλλά τώρα όχι! Οπότε, ΟΝΤΩΣ περνάει από το χέρι μου, αδερφάκι μου!
      2ον: Οι ισχυροί/άδικοι αυτού του κόσμου δεν την βλητώνουν τελικά. Παθαίνουν σοβαρές ασθένειες, όπως παρανυχίδες και πλατυποδία, και περνούν την ζωή τους με διλήματα όπως Μπαλί ή Μαλδίβες, και η μοίρα τους χτυπάει σκληρά. Και ο γνωστός βουλευτής του παντιοτρόπως φυσούντος ανέμου, μπορεί να είναι τίγκα στο κόμπλεξ, αλλά δεν το ξέρει, γιατί μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι, και του έχει τύχει και η Ευγενία που είναι χειρότερη από σεισμό/λοιμό/καταποντισμό/πυρός/λίγου κρασιού/λίγης θάλασσας/και του μπογιατζή ο κόπανος, αλλά πάλι δεν το ξέρει, γιατί μωραίνει Κύριος ον βούλεται απωλέσαι!

      Διαγραφή

Εμπρός ΘουΒού! Πές μας τί σκέφτεσαι!