Τρίτη 7 Ιουλίου 2015

Πυγολαμπίδες

Έβαλα να λιβανίσω. Και μετά έβαλα μια βότκα με λεμόνι και κάθισα στην βεράντα να γλιτώσω την πύρα του τελευταίου ορόφου. Ακούω blues στο ραδιόφωνο. Με τσίμπησαν κουνούπια παντού. 



Fred Neil - Blues On The Ceiling

Έχω βαρεθεί να κάνω διακοπές τον Αύγουστο. Θέλω να πάω στη Λέρο τον Ιούλιο. Εκεί να αράξω σε μια παραλία, κάτω από μια σκιά και να φτύνω τα κουκούτσια από το καρπούζι στην άμμο. Να διαβάσω όποιο βιβλίο του Καζαντζάκη μου έχει ξεφύγει. 

Θέλω να πάω ορεινό κάμπινγκ σε ένα μέρος που δεν πιάνουν τα κινητά. Να είναι η σκηνή μέσα στα δέντρα και όταν κοιμάμαι ο αέρας να κουνάει τις φτέρες και πυγολαμπίδες να πετάνε μέσα στο σκοτάδι. Και να είναι τόσο πηχτό το σκοτάδι που να βλέπω τα κινούμενα φωτάκια και να νομίζω ότι έχω παραισθήσεις. 

Με κούρασε το ψέμα και η διαστρέβλωση της αλήθειας... 

Το πλυντήριο τελείωσε, έβγαλα το πράσινο φόρεμά μου και καθώς έσταζε βγήκα τρέχοντας να το απλώσω. 

Θα κλείσω τα μάτια μου απόψε. Μόνο απόψε...

Αύριο όμως πάλη εκεί. 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμπρός ΘουΒού! Πές μας τί σκέφτεσαι!