Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου 2010

Γράμμα στον Άη Βασίλη

Αγαπημένε μου Άη Βασίλη,

Αύριο είναι Χριστούγεννα, και θα ήθελα σέ παρακαλώ να με θυμηθείς και εμένα όταν έλθεις εν τω ταρανδουχούμενο ελκήθρω σου.

Φέτος ήμουν πολύ καλό κορίτσι! Απελπιστικά καλό κορίτσι! Και μην νομίζεις ότι το έκανα επίτηδες. Προσπάθησα να είμαι κακό παιδί, αλλά δεν με αφήσανε. Εκεί που τα έπαιρνα στο κρανίο και ήμουν στο τσάκ να κάνω σαματά, κάτι γινόταν και με καλμάρανε. (Είμαι πολύ ευκολόπιστο πλάσμα τελικά).

Θα ήθελα να σου ζητήσω μερικά πραγματάκια για εμένα και μερικά για όλη την ανθρωπότητα. Σε παρακαλώ θέλω φέτος να έχουν όλοι οι άνθρωποι να φάνε. Να βρέχει όταν πρέπει για τις καλλιέργειες και να κάνει καλό καιρό για τους ανθρώπους που τριγυρίζουν στο νοσοκομείο και κουράζονται και δεν είναι ωραίο να βρέχονται. Φέτος θέλω οι άνθρωποι να μην εκνευρίζονται και να ΜΗΝ ΜΟΥ ΦΩΝΑΖΟΥΝ! Να γίνεται η δουλειά τους παραγωγική και αποτελεσματική και να τους δίνει χαρά.

Για εμένα τώρα θέλω να μου φέρεις έναν σβίγγο με ένα ράμμα. Επίσης θα ήθελα αυτά που ζήτησα στην ανάρτηση «Ένα παιχνίδι», καθώς και αυτά που έγραψα στον υπολογιστή μου ότι θέλω, αλλά δεν τα ανάρτησα, αλλά εσύ ξέρεις!
Ακόμα θέλω ένα γλυκούλι Marshmallow να το τραγανίσω!
Και να μην ξεχάσω θέλω το "Μαθηματικό Τυπολόγιο" του Schaum, σε παρακαλώ το χρειάζομαι οπωσδήποτε. 
Και τέλος, θέλω να φθηνήνουν τα εισητήρια για Ιταλία για να κάνω περισσότερα πήγαινε έλα στην Πόπη, που τώρα κοστίζουν ο κούκος, αηδόνι.

Να φυλάς την μαμά μου και τον μπαμπά μου και τον αδερφό μου και την γιαγιά μου και να προσέχεις τους ανθρώπους που αγαπάω και να τους έχεις ευτυχισμένους.  Ότι εύχονται οι άνθρωποι για εμένα να τους το δίνεις στο δεκαπλάσιο!

Σε ευχαριστώ πολύ

Νάντια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμπρός ΘουΒού! Πές μας τί σκέφτεσαι!