Τετάρτη 25 Μαΐου 2011

Αρχικοί χρόνοι

Τρέχω – έτρεχα – έτρεξα – θα τρέχω – θα τρέξω – έχω τρέξει – είχα τρέξει – θα έχω τρέξει

Κουράζομαι – κουραζόμουν – κουράστηκα – θα κουράζομαι – θα κουραστώ – έχω κουραστεί – είχα κουραστεί – θα έχω κουραστεί

Τον τελευταίο καιρό δεν προλαβαίνω να οριζοντιώσω το κορμί μου και 30 δευτερόλεπτα αργότερα κοιμάμαι μακάρια. Οι κακιές γλώσσες λένε ότι οι μικρές σεισμικές δονήσεις που καταγράφονται από το αστεροσκοπίο της Πεντέλης προέρχονται από το διάφραγμά μου. 
Το πιό περίεργο από όλα είναι ότι έχω θέσει τον εαυτό μου σε αυτή την κατάσταση οικειοθελώς. Επίτηδες τρέχω και επίτηδες κουράζομαι προσπαθώντας να βρώ τα όρια των αντοχών μου. Μία φίλη μου λέει, ότι δεν τα βρίσκω γιατί τα έχω περάσει εδώ και πάρα πολύ καιρό, εγώ διαφωνώ. Όσο τα πλησιάζουμε, τόσο αυτά απομακρύνονται και δεν τα φτάνουμε ποτέ, αλλά η αναζήτησή τους μας αναπτύσει και μας μεγαλώνει. Όσο πιό πολύ κουράζομαι, τόσο καλύτερα αισθάνομαι, όχι γιατί αντιμετωπίζω ενοχικά την απραγία (εντάξει, μπορεί και να αισθάνομαι λιγααααάκι ένοχη όταν χαζολογάω), αλλά γιατί η δράση με κινητοποιεί. Η γνώση ότι όταν κάνω πράγματα που με δυσκολεύουνε, αναπτύσω ικανότητες που δεν είχα πρίν. Μου αρέσει ο πόνος βρε παιδί μου, όχι φυσικά ο πόνος του να βάλω το χέρι μου στο μάτι της κουζίνας, αλλά ο κάματος. Κουράστηκα, δημιούργησα, παρήγαγα, έγινα καλύτερη και τώρα κάθομαι και το φιλοσοφώ. Όταν δε, βοηθάω και κάποιον άλλον με τις πράξεις μου, τότε αγάλλομαι. Και πρίν φορέσω το φωτοστέφανο και πάω να θρονιαστώ σε κανένα εικονοστάσι, να ξεκαθαρίσω απολύτως ειλικρινά, ότι δεν αγάλομαι από ανυστεροβουλία, αλλά από καθαρό εγωισμό! ΕΓΩ βοήθησα κάποιον να κάνει την δουλειά του, εμένα ευχαρίστησε! Ε, και φυσικά όταν το συνειδητοποιώ αυτό, δεν χαίρομαι και τόσο, αλλά προσπαθώ να τρέξω ακόμα περισσότερο, ώστε να κουραστώ τόσο πολύ, που να μην προλαβαίνω να σκεφτώ ΤΙΠΟΤΑ, μπάς και ησυχάσω.

Υ.Γ. Αυτό που θα ήθελα περισσότερο από όλα τώρα είναι να ήμουν στο Σύνταγμα στην συγκέντρωση των αγανακτισμένων πολιτών. Αυτό που βιώνουμε σήμερα είναι επίφαση δημοκρατίας και η αντίσταση μπορεί να είναι τόσο σωματική με την φυσική μας παρουσία στις συγκεντρώσεις, όσο και με την θέση μας απέναντι στα υποτιθέμενα αδιέξοδα της δημαγωγίας. Είμαι εδώ, αλλά είμαι εκεί.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμπρός ΘουΒού! Πές μας τί σκέφτεσαι!