Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011

Σιγή ασυρμάτου

Όλοι όσοι αναρωτιέστε για την απουσία μου, μην ανησυχείτε. Δεν είναι ότι δεν έχω τί να πω, φταίει το διάβασμα. Την προηγούμενη Δευτέρα (21/3) σε μία έκρηξη τόλμης και αισιοδοξίας αποφάσισα να δώσω Σύγχρονη Φυσική αυτή την Παρασκευή το απόγευμα (1/4), + το ότι είμαι και υπό την επίδραση τρελής έμπνευσης και έχω ξεφτιλιστεί στο διάβασμα. Αυτή την στιγμή βρισκόμαστε στην άρση του εκφυλισμού των ενεργειακών σταθμών λόγω ύπαρξης μαγνητικού πεδίου. Μία οπτασία, ένα ποίημα.  Το μενού περιλαμβάνει laser, ακτίνες Χ και πυρηνικές διασπάσεις, και μικρές δόσεις αντισωματιδίων. Ποίημα σας λέω, πόρωση!

Σκέφτομαι πολλά, έχω να σας πω για ένα καταπληκτικό παρεάκι που γνώρισα στην Πάτρα, ένα πικ νίκ δίπλα σε ποτάμι, ενεργειακή συσκότιση μίας ώρας για να σωθεί ο πλανήτης, την πυρηνική ενέργεια και το πώς κόντεψε να με πατήσει ένα τζίπ!  Δεν προλαβαίνω όμως τα φωτόνιά μου μέσα! 
Τομογραφία ποζιτρονίων εγκεφάλου. Όταν ένα ποζιτρόνιο εξαυλώνεται συγκρουόμενο με ένα ηλεκτρόνιο εκπέμπονται δύο φωτόνια γ. Αυτά ανιχνεύονται από την κυκλική διάταξη ανιχνευτών.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμπρός ΘουΒού! Πές μας τί σκέφτεσαι!