Κυριακή 31 Μαρτίου 2013

ΚΚΕ από το τηλεσκόπιο

Παρακολουθώ τον προσυνεδριακό διάλογο του ΚΚΕ όπως παρατηρεί ένας φυσικός μία μαύρη τρύπα, δηλαδή διακριτικά και από απόσταση. Και ενώ υποπτεύομαι ότι μέσα από τον ορίζοντα των γεγονότων της μαύρης τρύπας γίνεται το σύστριγγλο, αυτό που φτάνει σε εμένα, τον εξωτερικό παρατηρητή είναι ένας κομψός πίδακας σωματιδίων. Όπως ένα πολύ καλό άρθρο του Ν. Μπογιόπουλου για τον προσυνεδριακό διάλογο. (Μπορείτε να διαβάσετε το άρθρο "Λάθος Πορεία" εδώ). Τώρα όχι επειδή έχω διαβάσει το βιβλίο του και το κατάλαβα, αλλά αυτός ο άνθρωπος καταρρίπτει όλα τα στερεότυπα περί «ξύλινης γλώσσας», που καταλογίζουν στο ΚΚΕ. Άσε που διαβάζω σχεδόν καθημερινά τα άρθρα του και πάλι τα καταλαβαίνω (!!!). Κοίτα να δεις που τελικά δεν μιλάνε όλοι σε αυτό το κόμμα σουαχίλι! Και εκτός από το ότι τα καταλαβαίνω, μου αρέσουν κιόλας. Μέσα στην απλοϊκότητα και την ασχετοσύνη μου, με βρίσκουν σύμφωνη. Ένας γνωστός μου, μου είπε ότι μου αρέσουν γιατί εγώ είμαι συναισθηματική και τα άρθρα του Μπογιόπουλου είναι επίσης συναισθηματικά! Μπρόνξ? Τρίβω τα αυτιά μου για να διαπιστώσω αν ακούω καλά, γιατί είμαι και γνωστό κουφάλογο. Ποιό συναίσθημα; Μιλάει για αριθμούς και για ποσοστά! Just the facts ma’am! Συντάσσομαι μαζί του ταξικά. 




Αν και παλιότερα έβγαινε περισσότερο σε διάφορες εκπομπές. Τώρα αφενός δεν προσκαλούνται σε όλα τα πάνελ εκπρόσωποι του ΚΚΕ, αλλά και αφετέρου ακόμα και εκεί που υπάρχει εκπρόσωπος εγώ τουλάχιστον δεν τον έχω πετύχει. Αναρωτιέμαι γιατί ένα τόσο επικοινωνιακό και δημοφιλές στέλεχος βρίσκεται στην αφάνεια. Μπορεί να είναι δική του επιλογή, δεν ξέρω. Εμένα μου φαίνεται πως «τον κόβουν» και απορώ. Ενδεχομένως να υπάρχουν πολλά και αξιόλογα στελέχη εκεί μέσα. Είπαμε μέσα από τον ορίζοντα των γεγονότων της μαύρης τρύπας υποθέτουμε ότι γίνονται κατακλυσμιαία φαινόμενα. Αν όμως αποκόψεις τον φορέα επικοινωνίας με τον έξω κόσμο (δεν λέω ότι ο μοναδικός φορέας είναι ο Μπογιόπουλος, λέω ότι είναι όμως πολύ αποτελεσματικός), τότε ο εξωτερικός παρατηρητής, όχι μόνο εγώ, αλλά ο κάθε συνειδητοποιημένος άνθρωπος, δεν θα βλέπει τίποτα από όσα συμβαίνουν μέσα στην μαύρη τρύπα. Θα είναι σαν να μην υπάρχει! Θα περιχαρακώνεται και θα συρρικνώνεται ολοένα και περισσότερο. Και μετά θα αναρωτιούνται γιατί ΔΕΝ οικοδομείται λαϊκή, αντικαπιταλιστική συμμαχία. Και δεν θα φταίει ο εξωτερικός παρατηρητής για αυτό, αλλά η ίδια η μαύρη τρύπα. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμπρός ΘουΒού! Πές μας τί σκέφτεσαι!